Ryby mają głos!

Słowo, które nie jest wypowiedziane

Posted on: 2010-02-21

Słowo, które nie jest wypowiedziane,
jest słowem, którego nie można powtórzyć,
nie można się go nauczyć ani imitować,
póki więc nie otworzą się usta,
nie otworzą się rzeki,
nie otworzą się rany,
nie otworzą się umysły,
nie otworzy się raj.

Krzysztof Pieczyński

Kiedyś ten wiersz przesłała mi przyjaciółka. Interpretacja jaką wtedy mi podała była zupełnie inna od tej, jaką ja mam odnośnie tego wiersza.

Mnie ten wiersz kojarzy się z terapią, pracą nad swoim dzieciństwem itp :)

komentarzy 5 to "Słowo, które nie jest wypowiedziane"

Jakie bylo by to proste, kiedy podswiadomosc rozumiala by „nie”:)

hmmm, gdyby wyrzucić „nie” można by to skrócić do:

Otwórz usta (w znaczeniu wygadaj się :D)
a otworzą się rzeki,
otworzą się rany,
otworzą się umysły,
otworzy się raj! :)

Ja, w każdym razie, mniej więcej tak to właśnie rozumiem :)

„Fladruniu”- Pozwole sobie tak napisac aby rozradowac nasze „DZIECINNE JA.”Albo sprowokowac EGO:)

Podswiadomosc musi dokonywac projekcji,np:
„Pomysl o czerwonym” albo „Nie mysl o czerwonym”to dla pdswiadomosci to samo.Projekcja czerwonego.
Mi chodzilo, pol zartem, pol serio.
NIE –> KLIK i CISZA
„Nie otworza sie rzeki”
„Nie otworza sie rany”itd.
Cisza, morze taka o ktorej pisze TOLLE:)

A tak szczerze, podoba mi sie to ze niema na twoim BLOGU oceniania(ten kciuk, gora dol). Chociaz sam czesto to robie.

dzięki :)
zależy mi na tym, żeby każdy kto tutaj pisze czuł się dobrze :)

Dodaj swój komentarz

psychoterapeuta - osoba posiadająca certyfikat szkoły psychoterapii lub będąca w trakcie jej zdobywania. Szkolenia PTP czy SN PTP mogą podjąć tylko osoby, które mają wykształcenie psychologiczne czy lekarskie albo od min. 5 lat pracują w ośrodkach zajmujących się psychoterapią.
 
Psycholog czy psychiatra bez szkolenia psychoterapeutycznego nie ma wystarczajacych umiejętności, żeby prowadzić psychoterapię.
 
Specjalista psychoterapii uzależnień i współuzależnienia to osoba, która skończyła wyższe studia (wystarczy pedagogika czy filozofia), oraz szkolenie PARPA - uważajcie w ośrodkach leczenia uzależnień.

Chomik

Statystyki

  • 441,328 odsłon od 11 grudnia 2009

"Pracuj tylko w kręgu wpływu. Podejmuj zobowiązania i wywiązuj się z nich. Bądź latarnią, nie sędzią. Bądź wzorem, nie krytykiem. Bądź częścią rozwiązania, nie częścią problemu.

"Wypróbuj tę zasadę w małżeństwie, w rodzinie, w pracy. Nie dyskutuj nad słabościami innych. Nie dyskutuj nad własnymi. Jeśli popełnisz błąd, dostrzeż go jak najszybciej, napraw, wyciągnij z niego naukę. Nie popadaj w obwiniający, oskarżający nastrój. Pracuj nad tym, nad czym masz kontrolę. Pracuj nad sobą. Nad być."
Stephen Covey

Wystarczy kliknąć

Pajacyk

Twój e-mail

